Thursday 19 December 2013

Keahlian Shaklee secara PERCUMA

Nak join shaklee pun ade secara percuma? Betul ke nih??? sehingga ke saat saya menulis entry ini, dah ramai sangat yang telah jadi ahli Shaklee.sebut sahaja Shaklee kebanyakan orang akan jawab...ooo Shaklee..pernah dengar..pernah nampak..so memg Shaklee dah famous! Fenomena sekarang business secara online sangat mendapat sambutan hangat. Begitu juga dengan Shaklee. Kalau anda terfikir, macamana nak jumpa kalau awak duduk K.L dan saya di Terengganu. Jangan Risau!! Internet ada, di mana-mana pun anda mampu dihubungi..dicoaching.






So macamana nak dapat keahlian Shaklee ini secara PERCUMA? Ada lagi yang percuma di kala semuanya NAIK?aha..meh nak cerita. Setahun yang lalu, saya cuma pengguna biasa yang hanya membeli produk Shaklee (set berpantang) untuk makan sendiri dan telah Menjadi AHLI SECARA PERCUMA!

Bagaimana?

Membuat pembelian sebanyak RM650 atau 200uv anda layak menikmati KEAHLIAN SECARA PERCUMA!

Apa benefits yang anda akan dapat?

1~pastilah BONUS yang akan dapat pada setiap 15 hb bulan berikutnya. Bestkan dapat bonus di tengah bulan nih. Di kala org lain kekeringan, kita masih bepeluang menambah pendapatan. Siapa nak bagi walau RM10 pun!

2~mendapat starter kit atau beg kit shaklee yang mengandungi info produk, senarai harga dan maklumat yang basic untuk diketahui oleh seorang ahli shaklee

3~keahlian seumur hidup. maknanya xde renewal fee setiap tahun macam roadtax kete kita tuh:) kecuali anda bertahun-tahun tidak membuat sebarang pembelian langsung menggunakan ID anda.

4~BONUS @ CASH BACK yang tidak terhad. maksudnya anda bukan sahaja layak mendapat 2-3 angka sahaja malah mampu mendapat sehingga 4,5 angka dan memang sudah ada yang dapat sehingga 6 angka. Bestkan?

Menarik tapi...RM 650 tu macam banyak kan? Ok saya dah lalui pengalaman ini.so saya ada CARA unuk MEMBANTU anda mendapatkan KEAHLIAN SECARA PERCUMA ini. Saya akan BERKONGSI dengan anda:) Hubungi saya di:


Zaihasnie (ID 906575)
FB: Zaihasnie
No Tel: 012-6137697 (wassap/sms)

Saya akan membantu anda untuk dapatkan KEAHLIAN SHAKLEE ini SECARA PERCUMA, Insha allah. Pastinya anda tidak akan menyesal kerana mungkin dengan pendapatan sampingan ini anda mampu mengubah hidup anda. Dengan hati yang kental dan kesungguhan yang tidak berbelah bahagi, anda mampu melakukannya!


No comments:

Post a Comment