Tuesday 10 December 2013

Cabaran Berblog 30 hari - Day 2

Its All About MY BLOG

Cabaran hari kedua pula berkaitan "Meaning behind your Blog name'.


Pastinya disebalik nama ada cerita.Macam nama kita juga ada maksud dan semestinya dipilih yg baik-baik. Sama juga dengan blog saya yang kelahirannya pada bulan Disember 2012. Pertama kali berblog sebab join Shaklee. Sebelum ini memang tak pernah kenal la pasal blog.Bagus juga kan..ilmu baru:)





Zaisyam Health Shop nama diberi bersempena gabungan nama saya 'Zai' dan Suami 'Syam'..kami fikir senang nak ingat. Saya tambah kan 'Health Shop' itu sebab saya memang nak fokuskan pasal kesihatan..Takde kisah dramatis sangat pun..ehe..Dari semasa ke semasa, indah jugak yer berblog nih..macam luahan perasaan pulak rasanya..Jomlah cuba..ehe

Tujuan utama saya berblog nih nak berkongsi kebaikan kesihatan kepada semua. Termasuklah bab berkongsi tips-tips kesihatan agar masyarakat kita lebih peka terhadap tahap kesihatan mereka..sebab itu ade pepatah "mencegah lebih baik daripada merawat:)

Jemput like page saya Zaisyam Health Shop

Fb saya Zai Hasnie

Jumpa lagi esok:)

No comments:

Post a Comment