Thursday 12 December 2013

Cabaran Berblog 30 hari - Day 4

Tanpa Mereka Siapalah Saya

Teruskan misi cabaran dah masuk hari ke 4.Alhamdulillah. Perkongsian harini adalah mengenai:

Day 4: All About Your Parents

Bersyukur sebab saya masih lagi mempunyai ibu bapa yang sangat saya sayangi. Tanpa mereka siapalah saya. Papa berasal dari Terengganu dan Mama pula berasal dari Kuantan Pahang. Bertemu ketika Papa bekerja di Kuantan. Perkahwinan hampir 32 tahun ini telah mengurniakan 4 orang cahaya mata, 2 lelaki dan 2 perempuan. Dan sekarang telah mempunyai sepasang cucu :)

Raya Aidilfitri 2013


Papa dah pencen sekarang dan mama memang seorang suri rumah..oppss..WAHM ok!..aha..mengasuh baby dan menjahit baju. Alhamdulillah dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dan bahagia.

Semoga saya sentiasa dapat berbakti kepada kedua ibu bapa saya sehingga ke akhir hayat saya. Semoga mama dan papa sentiasa berada dalam lindunganNya. Kasih sayang mereka tiada tandingan..
Alhamdulillah setelah berjinak-jinak dengan Shaklee..saya mampu memberi lebih kepada mereka..Bahagia bila dapat memberi walaupun belum yang terbaik...Insha allah misi diteruskan:)





Nak tau kelebihan join shaklee ?

Jemput like page saya Zaisyam Health Shop

Fb saya Zai Hasnie

Jumpa lagi esok:)



No comments:

Post a Comment