Thursday 3 April 2014

Atasi SEMBELIT selepas bersalin dengan OSTEMATRIX

SEMBELIT selepas bersalin? Ngeri mendengarnya? Lebih ngeri sekiranya kita terpaksa melalui pengalaman ini. Bayangkan kalau kita sembelit pada hari biasa pun sudah sakit inikan pula keadaan kita selepas bersalin. Pastinya mengambil masa berjam di dalam tandas atau berkira-kira mahu ke tandas ataupun tidak.


Apakah jalan penyelesaiannya atau anda ingin melalui saat ini buat kali ke...oh tidak!!

Pengalaman saya sendiri

Pengalaman bersalin secara normal untuk anak pertama sememangnya mencabar. Maklumlah orang baru. Tetapi perkara pertama yang bermain di minda ialah bagaimana nak duduk membuang ye? Adakah nanti akan luka, dan pelbagai persoalan bermain di minda.
Hari kedua dan ketiga memang membuatkan saya tidak mahu ke tandas dan berdoa agar tidak rasa untuk membuang disebabkan rasa takut.

Namun, saya mempunyai pengalaman yang berbeza untuk tempoh berpantang anak kedua. Alhamdulillah saya mengamalkan pengambilan ostematrix sejak mengandung dan sehingga ke saat ini. Tak boleh miss u. Selepas bersalin lawas semacam sehingga saya tidak takut langsung untuk ke tandas. Rupanya OSTEMATRIX ini dapat mengatasi masalah sembelit yang menjadi igauan ngeri bagi ibu berpantang. Kenapa saya sangat pasti ostematrix membantu saya? kerana ketika berpantang, saya telah kehabisan stok untuk beberapa hari dan pada masa itu saya telah mengalami sembelit!oh sakitnya!



Gabungan Kalsium, Magnesium dan Vitamin D menghasilkan Ostematrix yang hebat. Pernah alami letih lesu? kejang kaki? kebas kaki dan tangan? aha itu adalah petanda anda kekurangan kalsium. Magnesium bertindak untuk memetabolismakan kalsium manakala Vitamin D pula membantu penyerapan kalsium di mana ia akan mengelakkan penghasilan batu dalam ginjal. Hebatkan Ostematrix Shaklee ini..belum cuba belum tahu, dah cuba pasti menyesal sebab xcuba dari awal!

Jom kita tengok testimoni pengguna OSTEMATRIX yang dah jatuh cinta nih. 

  • Ostematrik mmg superb..sy mengandung dan berpantang kalini mmg xde sembelit langsung. (Ida Rusyeela)

  •  Ambik ostematrix...mkn 4 bj sebelum tido .esok tu membuang lembut je x yah teran2...   (Lizawati Liza)

Hadooi..!! Sakit giller pinggang bila duduk lama. Nak berdiri bukan main susah. Kena bongkok tiga dulu baru boleh tegak.Kejadian ni brlaku pada saya pd sakarang ni. Sebabnya? Dah seminggu putus bekalan ‪#‎Ostematrix‬.

Itu sebabnya #Ostematrix jadi sahabat karib saya. Syukur..Allah temukan vitamin yg ngam dgn badan saya.
Sebelm ni..dah mcm2 susu, makjun dan urutan saya buat utk atasi masalah SAKIT PINGGANG dan SAKIT TUBUH PADA WAKTU PAGI.( Narissa Nerry)

Hi warga SGL..sy nak share testimoni mengamalkan Ostematrix...lepas habis berpantang, setiap hari saya kena pi ambil baby saya dirumah babysitter..naik tangga turun tangga..sampai umur 5 bulan, baby semakin debab dan berat..tangan kanan saya terseliuh semasa nak dukung baby saya..saya pi urut, x jalan.tangan makin sakit..kena buat kerja dgn tangan kiri je...hampir setahun menderita sakit tangan ni...tp lepas ambil ostematrix, hampir 2 bulan lebih jugaklah, Alhamdulillah tangan dah takde sakit langsung..dukung anak pun pakai sebelah tangan je skrg.. I love Shaklee.

Ini antara kisah daripada pengguna Ostematrix. Best kan? Terbukti dan bukan omong kosong. Sempena bulan April, promosi OSTEMATRIX beli 6 percuma 1 ini anda akan dapat penjimatan berganda. Dapat 7 botol dengan hanya RM 366. Boleh berkongsi kasih sayang dengan memberikan kepada ibu, ayah, ibu dan ayah mertua serta diri sendiri. Nak lagi best, join keahlian shaklee dengan hanya Rm75 sahaja dan seumur hidup.



Berminat?
Bagaimana nak dapatkan produk ini?


Zaihasnie (ID 906575) - Pengedar Shaklee Kuala Lumpur
FB: Zaihasnie
No Tel: 012-6137697 (wassap/sms)

COD: Balakong, Cheras, Bandar Tun Hussin Onn, Alam Damai, Bandar Damai Perdana
 COD hari bekerja: Wangsa Maju, Melawati, Keramat



No comments:

Post a Comment